zaterdag 15 oktober 2016

Een cool nieuwjaar

Er zijn begin van deze maand heel veel materialen uitgekomen om mooie kerst/winterkaarten mee te maken. Op dit blog zijn er al diverse creaties met de oktober collectie te zien. Maar nog niet met het Oostenrijks landschap en daarom ben ik daarmee aan de slag gegaan en maakte een swing card met alvast het designpapier uit paper bloc Après Ski wat in november uitkomt.


Het model van de swing card is van Dutch Doobadoo. Ik heb alleen de linkerzijde ingekort op 8,5 cm vanaf de vouwlijn. De swing card heb ik nagetekend op kraft papier en op designpapier. Alles uitgeknipt/gesneden, gerild en opgeplakt. Langs de randen van het kraft, designpapier en plaatje heb ik wat crackle paint gesmeerd. Op de cirkel het winters landschap geplakt met 3d lijm.
Aan de rechterkant een huisje met de horizon bomen, voor en achter het huis wat snowpaper. In de hoek bovenin siert de schitterende poinsettia met takjes, blaadjes en elzenpropjes. In het midden van de poinsettia zit een mooie enamel dot.
Aan de linkerkant een spar en dennenboom met het prachtige edelhert op de voorgrond in sneeuw die ik maakte van foamball clay. In de hoek een tekst gestempeld.
De bomen, takjes en blaadjes heb ik een winterse aanblik gegeven door wat snowtex.


gebruikte materialen:

Spar
LR0378
Petra's Poinsettia
LR0435
Petra's Twigs set
LR0437
Petra's Larix
LR0438
Tiny's Reindeer
LR0442
Austrian Village
LR0443
Horizon Forest
LR0444
Tiny's Winter
IT580
Kerst wensen
CS0979
Cold as ice
PL4511
Snow Paper
CA3104
Après Ski
PK9142
Denneboom
LR0136

groetjes, Tineke


Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 

klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.